TUTTI I GEMELLAGGI E LE RIVALITA' DELLE SQUADRE DI SERIE A e B

« Older   Newer »
  Share  
lecchgaina
view post Posted on 11/3/2010, 13:19




te bang l'e' mia el caso che te fet el new mike buongiorno???? te podet mia impestam de dumand isce' sui do pe'....osti bang d'un bang....fa gio un caliset va!!!!!!!!!!!!!
 
Top
bang@91
view post Posted on 11/3/2010, 14:24




CITAZIONE (lecchgaina @ 11/3/2010, 13:19)
te bang l'e' mia el caso che te fet el new mike buongiorno???? te podet mia impestam de dumand isce' sui do pe'....osti bang d'un bang....fa gio un caliset va!!!!!!!!!!!!!

una bela bireta,intant vernisi una bianchina fiat....GALINETA QUIZ...se ciama come' un giugadur ke la giuga' nel lecch e le nasu' al Villaggio de germagne'..la cumincia' a giuga' al campet defrunt alla supermacelleria..ades ghe un campo giochi,prima ghera un campet de fobal...se ciama cume'?...el so fradel giugava anca' lu,ma la mia giuga' in prima squadra del lecch..el so nom a ke fa' con Romolo e la lupa..dai galineta....altro quiz..Facca stava de ca' indue'?...dopu' un po' de ann stes apartament stava el purte'Troilo...dai galina deseds..me so gia' spara' 2du' ceres.....
 
Top
Alien1912
view post Posted on 2/6/2010, 19:23




Cazzo ma il Verona e il Genoa dovrebbero metterli in tutte le rivalitą :P Poi manca anche la rivalitą Belledense-Rovinata! ahahah
 
Top
view post Posted on 3/6/2010, 08:35
Avatar

Anno nuovo, vecchi valori: W la figa e la Calcio Lecco!

Group:
Administrator
Posts:
15,178

Status:


tra costa masnaga e sirtori c'č sempre tensione.
 
Top
18 replies since 17/10/2009, 10:09   915 views
  Share